Bildblogg

Lite seg med bloggandet fortfarande, ska försöka bli bättre :)

Vi har varit i Gunnarskog, där Johannes är uppväxt.Vi var där i 5 dagar och haft fullt upp med bad och sol. Underbart! Nu har jag börjat jobba och ska göra så de kommande 3 veckorna. Det ska faktiskt bli ganska kul, jag trivs på Friskis. Så härliga arbetskamrater och kul jobb.

Idag blir det lite bildblogg:


Fin låda till palmen som vi fick med oss från Björkhagen

Blommöbeln är slutförd! Tegelstenen också från Björkhagen. (Fåret har jag köpt själv nånstans och den söta lilla dockan är en Momijidocka som jag fick i fördelsedagspresent av fam Algesten Andersson)

Så här ser sovrummet ut nu! Vi ska köpa ett nytt överkast  :)

Hallen, den här tapeten är jag nog mest nöjd med. Älskar hur det skimrar!

...och så vardagsrummet. Superfina gardiner, eller hur? Köpta på Hemtex.

Mitt nya regnställ, inköpt på InterSport för 500:- (nu slipper jag snika på Johannes)

Grodupdate:

Glömde såklart att ta med mig kameran...

Nu finns det grodor! Massor med smågrodor, vi kunde knappt gå runt vattnet för det kryllade av minigrodor i kanten som man inte såg förrän man satte ner foten. Vi såg även salamandar.


Kommentarer
Tee

Varför har ni tvingat elefanterna ut ur sovrummet? :P

2009-07-08 @ 16:43:35
mamma

Kul att det blev många grodor, var lite orolig för dem.Nu har ni ju fått ett riktigt fint hem :) Vuxenpoäng tror jag gott. Hoppas du inte behöver använda regnstället alltför mycket i sommar men bra att ha alla gånger. Kramiz

2009-07-08 @ 17:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback