Lortag

Idag är jag lite lugnare än vad jag var igår kväll. Skönt att skriva av sig här lite så att aggressionerna kommer ut.

Gick och la mig tämligen tidigt igår och vaknade vid sju i morse (somnade om och gick uppnär klockan ringde 8:15). Detta resulterade i att jag idag känner mig ganska pigg och utvilad. Det känns som att det kommer att behövas idag, jag är inte alls pepp på att jobba idag. Trösten är att jag inte jobbar så länge, 13-18:20, 5h20min. Det fixar jag!

Hade velat cykla, men känner mig lite smårisig i halsen så jag avvaktar. Inte det mest lysande att cykla i ösregn, bli svettig och sen gå med det i drygt 5h om man redan nu känner sig lite smårisig.

Fast jag är jäkligt sugen, vill prova mitt regnställ : )

Har ni sett den här bilden som jag tog på Kolmården?


Visst är den skön?

När vi först kom till schimpanserna så var de ute och satt då bara under tak för att skydda sig mot regnet. Som tur var så blev de insläppta inomhus och slapp vara ute i regnet. Detta resulterade i att vi stod där och tittade på dem i mer än en timme. Dels för att det var skönt att slippa regnet och dels för att det är så himla intressant att kika på dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback