Tisdag

Idag bjuds det på bilder från vår tripp till Norberg och min syster Maria och hennes snubbe Georgios. De bor i Fagersta, men jhar sommarstuda i Norberg. Maria jobbar på ett ställe som heter Klockargården, de säljer massa mysigt och såklart kunde jag inte hålla plånboken i styr :)

http://www.klockargardens.se/


Min syster Maria i deras kök (vi bjöds på god grekisk mat, kyckling med nejlika, kryddpeppar, kanel och lök)

Frän spis (till höger)

Klockargården

Dörrskylt

Ljuslykta till sovrummet

Vax till vår aromalampa, doftljus och melontvål

Det fanns en Elvisbutik i Norberg...

Som ni ser fick jag ording på hur man vänder bilder :)

Vad tycker du Johannes?

Kommentarer
Anonym

Det var fina saker, sätt inte upp dem förän jag kommer hem =)

LOve You!!

2009-07-28 @ 22:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback