Utmaning!

Sånt här är kul, och hör sen!

1. Hur gammal är du om fem år? 28
2. Vem var den sista du träffade? Johannes
3. Hur lång är du? 157cm
4. Vilken var den senaste film du sett? Såg litegrann på 102 dalmatiner igår, såg nya Harry Potter i torsdags
5. Vem ringde du senast? Också Johannes
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Spännande :) Det kanske är bra som det blev nu, att allt kom på en gång ist för att jag gått och oroat mig länge innan? 10 är inte så länge :) Puss" (om att jag inte kunde sova inatt för att jag oroade mig för att Johannes ska vara borta i Malmö i 10 dagar)
7. Vad är dagens planer? Jobba på Siba, sen antagligen bli hämtad av familjen för att bo i Karlskoga 5 dagar.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Smsar mest, men eftersom jag ringer gratis till Johannes och hem så gör jag det ibland också.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? De är gifta sen ett år tillbaka :)
10. När såg du senast din mamma? Oj, det var nog vid studenten 10 juni, men vi har pratat och messat himla mycket sen dess :)
11. Vilken ögonfärg har du? Mycket bruna
12. När vaknade du idag? När Johannes klocka ringde, 05:45
13. Har du någon gång hittat en katt? Tror inte det.
14. Vilken är din favoritplats? Nånstans med Johannes, helst ute på nån rolig resa.
15. Vilken plats föredrar du minst? Vår lägenhet när grannarna röker.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Inte i Örebro skulle jag tro, då får de fixa bra badplatser här först.
17. Vad skrämde dig som barn? Att mamma och pappa skulle försvinna.
18. Vem fick dig att skratta senast? Johannes (vi bor ju ändå ihop och han är ganska rolig)
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Det tycker jag inte, men jag har inga ändå. Lyssnar på mammas och pappas då och då.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Både och.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? När det är varmt, i trosor. När det är kallt, i nattlinne
22. Hur många kuddar har du i sängen? 2, men en är Johannes
23. Hur många landskap har du bott i? 3 (Värmland, Södermanland och Närke)
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Jag har aldrig varit full.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Vet inte....hmm...barfota kanske
26. Är du social? Det tycker jag.
27. Vilken är din favoritglass? Vanilj är jy mycket trevligt :)
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa!! Shoppa lite, kanske skaffa en lägenhet i ett område utan rökare och så spara förstås :)
29. Tycker du om kinamat? Absolut, men nu var det länge sedan jag åt det.
30. Tycker du om kaffe? Usch nej! Lukten är dock trevlig.
31. Vad dricker du till frukost? Har druckit mycket te, men har den senaste tiden gått över till ett glas vatten.
32. Sover du på någon särskild sida? Nej, sover på sidan, men jag vänder mig ofta på natten.
33. Kan du spela poker?
Japp! Både poängpoker och Texas Holm'em (jobbar på det sistnämnda)
34. Tycker du om att mysa? Ja ja ja! Särskilt med Johannes
35. Är du en beroendemänniska? Av choklad och trevligt sällskap kanske?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej, faktiskt inte.
37. Vill du ha barn? Absolut, i sinom tid
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och franska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Minns inte, har åkt brandbil och tror att jag även provåkt ambulans.
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet, usch för ohygieniska pooler (skönast är nog ändå sjö)
41. Vad spenderar du helst pengar på? Resor (upptäcka och äta gott ute)
42. Äger du dyra smycken? Vet ej, har fått massa i student- och konfirmationspresent. Nåt av dem kanske är dyrt?
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej!
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Bröd och vatten :)
45. Vem är den roligaste människan du känner? Vet inte...?
46. Välj ett ärr på din kropp? Ett på vänster långfinger som jag fick när jag högg mig själv där med en köttkniv (av misstag, fråga inte...)
47. Vad har du för ringsignal? Bumbibjörnarna
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja, mamma sparar.
49. Flirtar du mycket? Tror det...eller, jag är trevlig i mitt yrke, sen hur det tolkas vet jag inte :)
50. Vart togs din profilbild för din blogg? I vårt vardagsrum, skulle posa i mitt nya regnställ.
51. Kan du byta olja på bilen? Hmmm, nej. Men Johannes kan :)
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej, har inte blivit stoppad för nåt.
53. Vilken var den senaste bok du läste? Minns inte, men har snart läst ut "Skuggat byte" av Janet Evanovich.
54. Läser du dagstidningen? Gjorde det när vi hade, men nu är prenumerationen slutt.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Inte veckotidning, men månadstidning, "Tävla och vinn" (korsordstidning)
56. Dansar du i bilen? Jag kör bil i bilen, eventuellt så sjunger jag.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast?
P3 Star (ingen reklam och dyngbra musik, parapdadadadaaa!)
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? En massa pilar och sifferkombinationer, har suttit och spelat dataspel.
59. När var du i kyrkan senast? När Stina döptes tror jag.
60. Vilka personer utmanar du? Utmanar? Gör det om ni vill :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback