Fredagsrubrik

Johannes har lånat med min kamera till Arvika, annars hade jag kunnat bjuda på lite sköna bilder från Joannas student. Ni får vänta helt enkelt : )

Idag har jag stoppat lappar i, stämplat, satt adresslappar på och klistrat igen 246 kuvert. Dagen gick fort, härligt härligt : )

Imorgon blir det jobb och på kvällen middag med VUF-gänget på Al Forno (italienskt I like). Söndag ska samma gäng ut till Fjugesta för konferens i lappkåta och sen lek på eftermiddagen. Topp! Hoppas att vädret samarbetar!

Sen kommer Johannes hem på söndag, jag lääängtar så mycket! Då ska vi plocka bort allt i sovrummet och vardagsrummet för på måndag kommer det gubbar som ska tapetsera. Mycket trevligt, det är onekligen på tiden. De har dock inte skrivit med halltapetsering på lappen de lämnade, bäst att påminna gubbarna om den.

Nu ska jag spela dator, nytt spel igår : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback