Söndagsparty

...går på TV:n just nu, hyfsad underhållning.

Idag bjuder jag på bildblogg från de senaste dagarna:


Onsdag kväll besökte jag och Johannes Red Brick i Karlskoga för att se Double Irish (ett irländskt folkmusikband som jag varit med i). Jag fick även äran att vara med på 2 låtar, superkul!

Sjukt roliga ordspråksskyltar : )

I tisdags var jag barnvakt åt söta lilla Stina, tyvärr var hon väldigt förkyld och det blev jag också. Bilden är från torsdag kväll när jag skulle iväg och värda med galet ont i halsen och trött i kroppen. Eftersom mitt regnställ suger (ha ha) så lånade jag Johannes regnkläder. Det syns inte på bilden, men de var som ett tält. Jag fick stoppa byxorna i skorna för att det skulle fungera. Men torr och varm var jag kom fram, superbra!
 

Vattnade blommorna för en liten stund sedan och se vilken liten söt humla jag hittade på en av blommorna.




Nu bär det snart iväg mot sängen. Fortfarande sjuk, så jag måste försöka sova mig frisk. I veckan blir det en massa jobb, ledig onsdag och söndag. Onsdag är det student och söndag "konferens" i Fjugesta med VUF-gänget.

Laddat för en riktigt rolig vecka med andra ord!

Vi har även bokat in midsommarveckan. Första delen av den tillbringas i Norrköping, med ett besök på Kolmården. Vi ska bo på hotell och vardagslyxa oss. Sen framåt fredagen far vi mot Sthlm och Johannes syskon för lite midsommarfirande, yey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback