Ang. rökning

Först angående bloggdesignen, den är under konstruktion men jag tappade orken. Är alltså inte nöjd med utseendet just nu, men det får duga så länge. Tills orken återvänder.

Jo, jag filosoferar ju ganska ofta om det här med rökning. Jag har noll förståelse för det och anser att de som röker saknar någon väsentlig del i hjärnan.

Först kan man ju ta ned det till det det är. Man suger på en papperspinne, eller?

Man riskerar att dö i förtid, att dö en utdragen och smärtsam död, man riskerar att skada sina barn och sin omgivning för livet, det luktar skit, man får gula tänder och mer rynkor, hyn mår dåligt...osv i oändlighet känns det som...

...ändå finns det faktiskt folk som röker. Jag fattar det inte!?


Kommentarer
Tomastrumma

Nej du, det är inte lätt att förstå. Men som med allt annat dumt är det bäst att aldrig börja, för att sluta lär ju inte vara så lätt.

2009-10-21 @ 09:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback