Ett examinationsarbete tar sin början

Idag ska jag försöka läsa lite i några böcker som jag lånat. Nästa fredag ska vi lämna in ett arbete och from idag har vi inget mer att läsa i kursen utan kan bara ägna oss åt arbetet vilket är skönt.

För ca. 1h sen gick vi ner och skulle börja tvätta, det gick inte så bra. Visade sig att jag bokat mellan 10-13 (undrar hur jag tänkte då).

För övrigt så blev brödet ganska gott, Johannes har också godkänt. Dock lite krångligt att få det att jäsa ordentligt, vattnet skulle vara 25 grader (hur mäter man det?) och med iskalla händer är det inte så lätt att bedöma :)

Nej, nu ska jag snart göra mig iordning. Ska nog ta en promenad i solskenet innan jag börjar läsa och tvätten ska fixas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback