Hemtentans sista dag

Så här ser min tillvaro ut just nu:



...och ja, jag har spelat alldeles för mycket dator nu på morgonen. Jag har iallafall fått ner lite kompletterande grejer och slitit på några enstaka frågor för att få ihop en sida, som är minimum per fråga.

Ska skriva rent det jag knåpat ihop, sen är det nog dags för lunch. Johannes och jag ska kolla igenom det sen igen ikväll/eftermiddag så att allt är med. Vi tänkte även dra ner på stan en sväng, Mathilda vill ha nya skor!

Jag brukar läsa Metro på morgnarna när jag är på universitetet. Det finns en sida i slutet av tidningen där man kan skicka in "Dagens puss" eller "SMS-tyckare". Igår var det 2 väldigt bra sms:


Helt rätt! Så jäkla äckligt är det att de nyser på varandra!


Så fint sagt, precis så är det <3 (fast man byter ut Anders mot Johannes :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback