I-landsproblem på hög nivå

Ok, som ni nu kanske förstått så håller jag på att renovera min garderob, hitta lite nytt, fräscha till mig. Detta har nu lett till att jag inte får igen min byrålåda:




Jag har dock planer på att rensa ur en massa gammal skit därifrån så då lär väl problemet lösas.

Något som inte är lika lätt är att hitta ett par bra stövlar. Jag vill ha platta, utan klack, med hyfsat högt skaft. Det verkar omöjligt att hitta ett par som dels är bekväma och går över mina monstervader. Jag ska göra ett försök till på stan idag, annars får vi väl åka ut till Marieberg. Ett par sköna ecco vore ju fantastiskt.

Hemtentan är klar och jag ska åka in nu på förmiddagen och lämna in den, sen en liten sväng på stan och så tänkte jag överraska Johannes med att ha städat. Får se hur det går :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback