Sneaky Mathilda

Eftersom jag är så sjukt bra på att tjuvlyssna har jag lyckats hjälpa 2 tjejer på mindre än en timme.

Först en som frågade i receptionen vart hennes paraply kunde vara. Det råkade vara så att jag såg paraplyet från där jag satt så så klart kunde jag inte hålla tyst.

Tjej nummer 2 satt på bussen och frågade en främmande kille vart hållplatsen hon skulle gå av på var. Han svarade fel och Mathilda kunde inte vara tyst. Hon kom av på rätt ställe iallafall :)

Så nu förtjänar jag minsann en pizza (och lite kebabrulle), har faktiskt cirkelgymmat idag också. Jag kanske orkar gå till pizzerian..

Kommentarer
Linn

kul att hjälpa folk :P hihi :)



händer ikväll ??

2009-10-17 @ 21:49:17 | http://sweetthingss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback