Tänk hur det kan gå

Eftermiddagen och kvällen blev inte riktigt som planerat. Eller, allt gick som planerat till Johannes kom hem.

Efter lite slöande framför Wii och dator skulle vi bära iväg till Willys. Jag cyklar iväg och hör Johannes cykel klicka till som den gör ganska ofta. Jag cyklar vidare, men inser efter en liten stund att Johannes inte är med. Bara att vända och där står Johannes med en trasig cykel. Tydligen så hade bakaxeln gått av och cykeln var kaputt.

Planerna ändrades fort, vi ringde till Elin för att höra om vi kunde låna bil och åka och kika på cykel i Marieberg.

Sagt och gjort, vi bar iväg och Johannes har nu köpt en ny fin cykel. jag lägger upp en bild imorgon när den är monterad. Han kunde inte bärga sig till imorgon, utan springer runt i lägenheten med verktyg och slamrar. Får se om den blir klar :)

Ett stort grattis till lilla Stina som blir ett år idag!
Tiden går så galet fort!


Mathilda har lite bebisabstinens så det blir nog en tur till Stina i helgen så jag får leka av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback