Lördagsmys!

Idag är det lördag, så skönt att vara ledig tillsammans med min underbara! Nu stack han precis iväg för att jobba några timmar, men jag ska fixa här hemma tills han kommer.

Tänkte baka bullar, har inget fikabröd i frysen och det är det alltid bra att ha :)

Vi tog låång sovmorgon idag och sen fixade Johannes frukost medan jag drog mig lite till. Vi försökte oss på Melodikrysset, men idag gick det inte vår väg. För många gamla konstiga låtar..

Har lite smått med träningsvärk idag. Hade kvar sen i onsdags och så igår körde jag cirkelgym. Särskilt i vadmusklerna på nåt konstigt sätt, tror att det har med att göra att jag är en trippare.

Har ni hört om Shapelink? Det är en sida där man kan lägga upp sina träningspass, även promenader och cykling (alltså vardagsmotion). Man kan registrera vikt och se hur man utvecklas och så kan man se statistik på hur mycket man tränar. Hur kul som helst och en bra sporre till att röra på sig, särskilt om man har nån kompis som man tävlar lite mot. Är det nån av mina läsare som har shapelink? Säg till i så fall, så jag får lite fler att tävla mot :)

Trevlig lördag!

Kommentarer
mamma

bara att du bjuder in folk på shapelink vet du :)

2009-09-12 @ 19:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback