Skolstarten

Ja, nu har man väl börjat. Det blev ingen superstart igår, hade jätteont i huvudet och det sprängde i bihålorna. Fernando var ju förkyld när vi var där, Johannes verkar ha fått det och det verkar även som jag fått nån svit av det :( Idag känns det dock bättre (peppar peppar). Ska ta bussen ist för och cykla idag dock.

Höll en avvaktande profil igår, det är intressant att studera folk. Att tänka att om nån vecka så vet jag vad nästan alla heter och har antagligen en helt annan uppfattning om dem än vad jag fick igår.

Gillar inte de här första veckorna innan man känner nån, eller, det är lite blandat. Det bästa är när de "tvingar" oss till grupparbeten direkt så att man måste lära kännan någon. Har insett att jag är grymt dålig på att ta första kontakten. Och så verkar det ju som alla känner alla direkt, fast det oftast inte alls är så.

Ja ja, får se hur det blir idag. Vi ska ha en föreläsare som Johannes har haft förut i sociologi. Typ ingen gillade honom så det blir intressant :)

Nu blire frukost!

Kommentarer
mamma

Bara att vässa arbågarna och ta för sig, typ se intresserad ut. Kommer säkert att bli kanon när du nu känner lite tvekan i starten :)



Kramar

2009-09-02 @ 19:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback