Thursday

Oki dok, då kör vi igen. Jag var riktigt duktig igår, satt från åtta till halv tre och pluggade faktiskt nästan hela tiden. Unnade mig lite chokladkaka på kvällen för att jag var så duktig :)

Idag går det inte lika bra, satte mig i Forum idag och jag funkar inte alls lika bra här. Naturhuset är bättre, men jag satte mig i Forum eftersom vi ska jobba i gruppen idag och de gillar nog inte att gå hela vägen upp till naturhuset.

Får se om det blir nåt grupparbete dock, vi funkar inte så jättebra som grupp. Kommunikationsproblem om hur och när vi ska träffas, det blir alltid en jäkla diskussion. Jag har försökt samordna, men nu orkar jag inte riktigt längre. Det får bli som det blir.

Ja ja, ska försöka läsa lite till och sen börja jobba med frågorna som vi har till imorgon. Får se om det kommer någon grupp klockan 13.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback