Universitetet - en mycket kreativ plats

Dagens strategi har hittills varit lyckad. Jag har kommit mycket långt och skrivit nåt på alla frågor utom en. Tänkte börja bita i den snart, det är den enda fråga som jag inte alls vet något om. Får väl försöka mig på att bläddra i böckerna och se om jag hittar något som likna frågan.

Det är så skönt att sitta här i naturhuset. Det är det mest nybyggda huset på univeritetsområdet och kanske just därför inte upptäckt av övriga studenter. Huset ligger även längst upp, längst bort, så det kan även vara en bidragande orsak till att inte så mycket folk letar sig hit. Mellan 8 och 10 är det väldigt lugnt, nästan bara jag här, sen börjar det fylla på. Det blir dock aldrig så mycket folk som på de andra ställena, antagligen för att inte så många klasser har lektioner här.

I går värdade jag, mycket trevligt. Skönt att komma ut och träffa folk och känna att man är bra på något :) Jag värdar med en så himla skön tjej också, det bidrar till att det är kul!

Ikväll ska jag också värda eftersom Malin tog mitt pass förra veckan så tar jag hennes ikväll. Tyvärr gör detta att jag missar det enda TV-program som jag följer slaviskt, the Mentalist. Ska kolla om 3:an också har nån variant på SVT Play....



...och det hade de ju, men inte kunde man se the Mentalist där inte. Ja, ja, Johannes får väl kolla och så referera till mig sen :)

Nu kör jag lite till så får vi se om de snälla grabbarna här bredvid kan kolla mina grejer medan jag går och värmer mat (linsröra som Johannes gjorde igår, vi satsar på lite mer varierad kost istället för kött, kött, kött).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback