Första skoldagen för terminen

Idag kl. 13:15 är det slut på sommarlovet på riktigt. Då börjar verkligheten igen. Idag blir det 3 h föreläsning (pust) och sedan direkt till F&S för ett värdpass. Den här terminen har jag valt att ha det tidiga passet 16-19 istället för kvällspasset 18:45-21:45. Det ska bli riktigt skönt att få komma hem i tid och hinna titta på Johannes innan man somnar. Dessutom lär det bli fullt upp att göra i och med att även F&S höstschema drar igång idag. Kul!!

Helgen har varit fantastiskt rolig och gått i F&S tecken. I lördags hade vi cykeldag och vi skrattade nog oss igenom hela dagen faktiskt. God mat, pyssel och lekar ända tills jag åkte hem strax efter elva.

På söndagen var det bara att gå upp igen och bege sig till värdträff. Den gick också mycket bra, jag fick hålla i en aktivitet helt själv. Jag lär mig bara mer och mer hela tiden =)


En bild från en pyssel vi gjorde. Vi fick pimpa vår egen namnskylt och sedan fick alla fylla på med positiva egenskaper.

Så här fin blev min!

Alla var mycket fokuserade (Jeanette, Susanne, Jenny, Renate)

Renate, Malin och Anna


Kommentarer
Svorskan

Vad roligt! Jaha, så du är en riktig F&S du? Kul! Jättebra träning även om jag är en enstöring som gillar att träna för mig själv. :)

2010-09-01 @ 17:44:39 | http://svorskan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback