Godmorgon!

Klockan var ställd på halv nio för att jag skulle komma upp i någotsånär tid, men eftersom grannarna är dumma i huvudet och satt på balkongen och skrek vid 5 så blev det sovmorgon. Dock lite ofrivillig för jag ställde om klockan till 9:15, men glömde att knäppa på. Vaknade som tur var vid tio i tio så att jag hinner lösa Melodikrysset.

Så nu sitter jag här och myser frukost till Fejjan och Melodikrysset. Sweet!

Efter krysset MÅSTE jag ta hand om vår monsterdisk. Vi åt tacos i torsdags kväll och då använder man ju typ alla skålar och skedar som man har...

Ska hinna med en dusch också och sedan kanske man spelar lite mer Mario =) Yoshi är med i uppföljaren, I love!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback