It has arrived!!


Ganska komisk situation uppstod när paketet levererades. Jag har suttit och väntat på posten den senaste timmen, äntligen hör jag postmoppen så jag går (springer) till dörren och kikar ut genom titthålet. Jag ser att posttjejen står och kollar på posten svinlänge, ser även 2 paket. Till slut stoppar hon ner post i brevinkastet, dock inte något paket. Först lite lätt panik, ska jag öppna dörren och be att få paketet istället för att hon åker med det till Varberga Centrum och jag måste hämta det sen? Eller ska jag spela svensk och vara tyst? Problemet löses ganska snabbt i och med att posttjejen ringer på dörren. Jag kommer snabbt på mig själv och väntar några milllisekunder för att det ska bli normal dörröppningstid, posttjejen upplyser mig glatt om att jag fått paket.

Så himla bra med snälla sommarjobbare!!

Jag återkommer om ett tag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback