Men hallå!?

Så var det dags igen. Grannarna kan inte hålla sig i skinnet tydligen...Johannes och jag gick och la oss vid 12-snåret, jag hade precis somnat när de började. De sitter på balkongen och röker och härjar, ingen känsla för att folk eventuellt sover och ska upp på en måndag morgon. Jag gick upp och stängde balkongdörren, efter ett tag gick de in och Johannes gick och öppnade igen. Det dröjde dock inte länge förrän de körde igång igen, de satt där och bråkade och skrek åt varandra, inte första gången det händer. Johannes berättade att hon hade skrikit "Why are you being such a bitch!?" (hon är amerikanska) (förut har de suttit och bråkat om vem som ska ta disken).

Det blev tyst en stund till, sen vaknade jag igen av att de lyckas föra väsen. Jag kollar på klockan, 02:45, vad är deras jävla problem? Då sitter de också och bråkar och skriker åt varandra. Mathilda lackar och öppnar dörren och skriker att om de måste sitta på balkongen så får de hålla tyst! Det blir äntligen tyst, men det tar ett tag att somna igen.

Varför samlas alla puckogrannar här?

Vi ska få nya grannar mittemot också. Hoppas hoppas hoppas på att det blir trevliga människor. Har inte så stora förhoppningar, de som bor där nu röker inomhus så det lär väl bli nya rökare som flyttar in...


Kommentarer
Joanna

mittemot i samma byggnad?

2010-06-14 @ 18:30:23 | http://thejoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback