Äntligen fredag!

Så härligt! Här i Örebro kikar faktiskt solen fram lite också. Jag hoppas det håller i sig tills jag ska cykla till uni vid 12. Vi såg fransk film i onsdags och den ska analyseras till bitar idag! Först ska jag förbereda mig lite här hemma sen ska jag iväg och diskutera i en grupp och sist, 15-17(på en fredag!?) ska det vara seminarium.

Den här filmen såg vi. Det roliga var att precis innan filmen sa jag att det enda jag förknippar med fransk film är att de har mycket sex och bråkar med varandra. Det visade sig vara precis rätt i det är fallet. Måste medge att jag var lite skeptisk från början, men när man väl kommit över att de pratar franska och att man måste kolla texten hela tiden så var den helt ok.

För övrigt så visade sig Core Bosu inte vara något för mig. Ledaren hade lite för tråkig musik och det gick lite för långsamt och kännaefterigt...synd!


Kommentarer
Bara Jag

Filmanalys - det låter egentligen lite intressant :-)

2010-05-07 @ 10:43:45 | http://myworldmytruth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback