Bildblogg från helgen

Nina och Tomas kom på besök och vi åkte till Köping i lördags kväll...

...för att b.la. kika på de här tuffingarna, Dead by April. De var inte särskilt bra, sjöng falskt och skrek mest.

Jag och Johannes

Eftersom jag aldrig varit i Köping på festival tänkte jag mig att det skulle kunna vara en leråker som vi skulle vara på. Så var dock inte fallet, men nu är mina nya, fina stövlar invigda iallafall.

I lööv såna här skyltar!

Så till slut kom huvudnumret, tyvärr så bestod halva publiken av oss fyra. Lite dåligt fixat av arrangörerna som även började riva omgivande tält innan De Van spelat klart, fy skäms!

Idag har jag mest slöat. Johannes har varit duktig och pluggat. Nu ikväll åkte vi iväg för att picknicka, jag gjorde hemmagjorda kycklingbaguetter, mums!

 

Vi åkte förbi grodorna som nu är en massa yngel. Tyvärr blev det inga bilder p.g.a. tusentals aggressiva myggor. Vi kunde helt enkelt inte stå still om vi inte ville bli uppätna. Jag återkommer med update en annan dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback