Bildblogg från Stockhomlshelg


Glasspaus i Arboga. Avatar-liknande staty som tydligen skulle symbolisera glädje. Jag blev då glad när jag såg den =)

Vi hälsade på senaste tillskottet i Algesten-klanen, Elia ca. 3 veckor gammal, här med mamma Britta

Min fina Johannes!

Elias storebror Fernando i sommarsolen med en glass, precis som det ska vara!

Vi picknickade i skuggan med familjen Alfredsson. Här har Lovisa lånat Elia en stund, Åke inspekterar.

Johannes och Elia

Hade nog bland de mysigaste stunderna jag varit med om. Vi skulle kolla på Disneyfilmen Bilar. Fernando somnar mot mitt ben och Elia sover i min famn. Supermys!

Söndagen spenderade hos Johannes bror David, fru Ulrica och dotter Astrid. Astrid skrev små söta lappar till mig.

Astrid bygger ett badkar till mig

På väg hem till Öret igen. Vackra rapsfält.

Kommentarer
Nina

Ååh! Vilka mysiga bilder. Jag blir avundsjuk. Jag har inte varit i Stockholm och hälsat på sen förra sommaren!! :( Buhu!

Vi ses ju till helgen :) Yeah!

2010-05-25 @ 07:12:34 | http://stuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback