Fler bebisar!

Så har då Katrin Z och Bingo fått sin lilla Ringo. Det ska bli sjuuukt spännande att följa dem efter det här. Hoppas att hon taggar ner bara lite med sin Stureplanshets och cigaretter.

Utbildningen igår gick bra. Lite tekniska malörer igen bara. Någon hade snott en av skärmarna till datorerna som jag behövde för utbildningen. Det löste sig med lite hjälp från Anneli och Mats. Good!

Idag är det som vanligt studier som gäller. Solen verkar kika fram så jag ska nog våga mig på en prommis, eller möjligtvis en cykeltur för att handla lite. Ikväll är det VUF-möte, ska troligtvis berätta att jag tänker lägga ner det uppdraget ett tag. Har iallafall fått löfte att få fortsätta komma på våra trivselmöten =)

Kommentarer
Em

Katrin mjuknar nog, hormonerna i kroppen brukar se till det. ;)

2010-05-26 @ 17:02:03 | http://egoinasmamma.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback