Nu tar jag helg!

Det var helt ödsligt på cykelbanan, så ödsligt att jag började fundera på om jag tagit fel på tid eller dag. Sen kom jag på att alla andra är lediga och har klämdag.

Seminariet gick väl sådär. Jag tillförde nog inte så mycket eftersom jag inte fattade så mycket. Vi fick först diskutera i tvärgrupper och sedan i helgrupp. Jag höll mig ganska tyst i helklass. Det är väl det enda positiva med att lärarna inte vet vad vi heter...

Nu blir det soft. Ska diska och fixa iordning litegrann tills la familia kommer. Det blir "har inget i kylskåpet-lunch", dvs. pasta och wok! Gottis!

Kommentarer
Anonym

Hehe! Jag är helt död på kvällarna också ska du veta ;)

Jo jag försökte få in en bild på mig i menyn men det sket sig, jag klarade det inte ända ut. Blev bara irriterad när det inte såg ut som jag ville. Haha! Ska försöka på nytt nån dag :)

Btw! Pasta och Wook är ju sktigott! Det ska jag göra när jag kommer hem tror jag :D Tack!

2010-05-14 @ 11:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback