Jobbelijobb

Mathilda har fått börja jobba lite mer på F&S. Jag är väl vad man skulle kunna kalla för en förste-reserv och det känns mycket bra. Det sätter lite mer press på mig att plugga när jag har tid för det och det tror jag är bra för mig. Jag är ganska duktig på att göra ingenting =)

I helgen firade jag och Johannes 5 år tillsammans. Jag fick ett jättefint halsband och vi var ute och käkade i lördags. Supermys!!

Nu härnäst kommer 3 dagar med 2x2 timmars-lektioner. Det är bara att köra på. Fredag är än så länge fri och det vore nog lämpligt om det fick vara så. Jag måste komma ikapp lite + kanske träna lite, vågar vi?

Trevlig tisdag på er!!


Kommentarer
Nina

Ooojj, 5 år! Grattis till er :)

2011-02-01 @ 18:55:56 | http://stuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback