En lördag i Örebro

Johannes jobbar ikväll så jag är själv hemma. Har planerat dagen helt fel...

Ev. så skulle jag ha tränat med en kompis i förmiddags, men hon backade pga trötthet. Ok, då fick det bli långprommis istället. Tänkte att jag kunde ta den med Johannes och så städa på förmiddagen. Johannes ville inte gå på promenad, jag fastnade framför datorn och kom inte ut på prommis förrän efter elva.

Jag var ute en timme, kom in och var hungrig. Plockade bort de flesta julsakerna och lagade lunch som intogs framför tv:n. Sen var jag jättetrött och fastnade framför datorn och tv:n vilket givetvis resulterade i huvudvärk.

Sen kom Johannes hem, vi fixade lite och sen åkte han igen.

Så nu har jag precis städat och försökt få bort huvudvärken och segheten. Ska laga lite mat och så får det bli lite mer tv som tidsfördriv. Igår var det inte en ända bra film på tv, ikväll är det tre(!). Pussel också kanske?

Imorgon ska jag hålla mig undan från skärmar (förutom när vi ska på bio).

En dag i Mathildas liv och lite insyn i mitt tokiga huvud...

Trevlig lördagskväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback