Hemmaplugg

Idag är det ingen föreläsning, istället blir det renskrivning av anteckningar, eventuellt lite läsande och mycket vila. Måste försöka bli kvitt den här förkylningen nu!!

Jag klarade av gårdagen, men var ganska trött mot slutet. På värdpasset hade jag sällskap av Anna N, en av de roligaste människorna jag känner. Detta resulterade givetvis i en massa skratt, superhärligt!!

I övrigt fascineras jag av människors omedvetenhet. I slutet av våra föreläsningar, när läraren inleder med något i stil att "ja, det var väl allt jag hade för idag", men ändå fortsätter prata om något (oftast något viktigt kring kommande föreläsning). Alltid ska folk börja plocka ihop, och om hälften av 70 personer börjar plocka ihop sina saker så låter det ganska mycket, vilket gör att de som eventuellt ville lyssna inte hör något alls. Hur svårt är det att bara vara tyst till läraren är klar och hur svårt kan det vara att säga till? Igår var det en klasskamrat som äntligen sa något, tveksamt om det blir någon ändring, men det är skönt att fler tycker som jag!

Trevlig onsdag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback