När ljuva majsol ler

I Örebro snöar det just nu. Härliga lynniga vårväder.

Tentan är numera gjord. Nu håller vi alla tummar och tår för att det gick vägen!

I helgen var det valborg och min födelsedag. Jag älskart! Jag lyckades få hit hela min familj på valborg och vi tittade på brasan nere vid slottet. Superfin körsång och fantastiskt fyrverkeri. Älskar Valborg, så häftigt att fira in våren. Dessutom var det en riktigt bra vårtalare i år!

Så i söndags så blev jag 25 år. Detta firades med ett litet kalas. Dock fick jag lära mig att man alltid ska be att folk hör av sig om de tänker komma eller inte. Det blev helt enkelt inte ett så välbesökt kalas och många hörde inte av sig alls. Så kan det bli...de som var här var dock nöjda med att få en massa tårta och mina värdkollegor igår blev också glada över att få massa tårta. Inget ont som inte följs av nåt gott.

Jag hade iallafall en superdag, världens bästa pojkvän hjälpte till och fixade hela dagen och så fick dessutom superpresent, TOTO-biljetter till i sommar + upplevelse. Underbart!

Idag ska jag till uni en kortis för att introduceras i uppsatsskrivandet. Sen till Friskis för möte + värdande. Härliga tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback