Onsdag mitt i veckan

Nu är vi inne på vecka 5 av praktiken, alltså lite mer än halvvägs eftersom rapport m.m. ska vara klart i vecka 8 typ. Det är fortfarande roligt, men stressigt. Det är mycket på F&S nu med utbildning så jag flänger fram och tillbaka mellan Hallsberg och Örebro. Tur att jag får flänga mellan roligheter iallafall.

Ikväll kommer ett gäng fina tjejer över och vi ska ha pysselkväll. Jag är värd och ska fixa med lite mat. Ska bli himla kul!

Ska snart ge mig på en av mina fasor, toalettstäd. Det brukar vara Johannes som gör det, men eftersom han inte är här just nu så får jag göra det. Pappa har lärt mig att om det är något man ska städa innan man får gäster så är det toaletten. Bäst att lyssna på pappa =)

Trevlig onsdag!


Kommentarer
Rebecca

Kul med praktik :)

Nina

Haha, använd platshandskar som går upp till axlarna ;P

2012-04-25 @ 14:05:39 | http://ninah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback