Lust att blogga

Hej på er!
Idag är första gången på ganska länge som jag känt för att blogga och idag tänkte jag vara lite allvarlig.
Jag har inte mått så bra. Har varit så i perioder under hela livet. Idag mailade jag en psykolog och hoppas att jag kan få komma och prata med någon. Just nu känns det bra och jag hoppas att det kan få göra det. Håll tummen för mig.
Det bästa är att jag vet att det blir bra någon gång. Förhoppningsvis snart. Är så tacksam för alla underbara människor runt omkring mig, älskar er!
Så. Nog med allvarligheter. Ska skriva ett till inlägg, ett om geocaching, så häng kvar =)

Kommentarer
Syster Joanna

Ska hålla tummarna hårt för dig! Finns om du vill prata, hoppas du vet det :) kram!

2011-08-24 @ 22:51:42
Nina

Hoppas allt är bra med dig, allt ordnar sig! :) kram

2011-08-25 @ 09:21:22 | http://stuck.blogg.se/
Rut

Häftig blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2012-10-12 @ 11:13:58 | http://allasmslan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback