Konstiga cravings

Trots inget sommarjobb har den här veckan gått superfort hittills och jag har haft massor att göra. Därmed ligger nya designen lite på is, men jag ska ta tag i det snart!

Jag var och tränade ikväll och efter att jag tränat blir jag superhungrig. Jag blir också väldigt ofta sugen på en massa konstiga saker. Idag var jag sugen på jordgubbar, avokado och grek-yoghurt. Dessutom var jag sugen på ägg. Sagt och gjort, jag sprang in på Willys och köpte. Undrar varför det blir så egentligen.

Jag blir alltid sugen på saker. Johannes blir det aldrig. Därför är det väldigt ofta jag som kommer på vad vi ska äta och om jag försöker få Johannes att säga nåt så blir det ändå så att jag på nåt vis påverkar mat-valet. Skumt.

Hursomhelst. Imorgon ska det vara sovmorgon och sen ska jag ner en sväng på stan. Älskart! Att liksom bara ha en massa skoj inplanerat. På kvällen åker vi till Kga för att fira midsommar, längtar att få prova nya spelet med familjen!


Lite oklar bild, men den ska väl typ illustrera "Oj, vilka konstiga cravings jag har". Lyckas väl inte helt kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback