Heja Friskis och Svettis!!!

I fredags var jag på ett pass som gjorde mig lite lätt omotiverad. Smart som jag är inser jag ändå att det är ganska bra förhälsan att träna. Så igår var jag på ett medelpass och shit vad kul det var! En manlig ledare med ett svinroligt pass, kul rörelser och härlig musik ( många schlagers och det är ju aldrig dåligt ). Sweet! Träningsvärken blir total! Idag ska jag köra igen, Micke har bytt med någon och kör medel, Mathilda kommer lätt att vara där.

Julschemat kom igår, det var inte så illa som jag fasade för. Jag är ledig julafton och juldagen iaf : ) Man får se det som så att det nog blir värt det den 25 januari och på nåt skumt sätt så ser jag nog ändå fram lite mot julruschen.

Snart bär det iväg till universitetet för veckans första seminarium. I eftermiddag tänker jag vara ledig : )

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback