Fredag

Nu har Johannes åkt ifrån mig igen :)

Denna gång far han till de värmländska skogarna och jag som jobbar får inte följa med.

Har varit ledig i 2 dagar nu och det har varit supermysigt. Har spelat massa dataspel och bara samlat kraft. Idag jobbade jag halvdag dvs, klockan 3 till stängning kl åtta. Fick tyvärr inte skjuts hem så man fick ta sig hem kommunalt, det tog en timme. I helgen tänker jag cykla, oavsett väder.

Det ska faktiskt bli trevligt att jobba i helgen. När man jobbar i veckorna så står man ju själv i kassan och det är inte ofta som säljarna vistas i samma ände. På helgerna är man 2 st från klockan ett. Både någon att prata med och möjlighet att gå ifrån kassan lite och plocka med varor osv. I helgen jobbar jag som ordinarie personal och jobbar tillsammans med tjejen som jag växlar helger med. Vi jobbar annars bara tillsammans vid jul och så pratas vi vid när vi ska byta pass. Så det blir trevligt :)

Nu har jag tänt aromalampan här hemma, ska se om det finns nåt roligt spel att spela innan jag somnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback