Skolstart snart

Okej, nu har jag inte bloggat på jättelänge, igen. Jag skyller på ledighet. Nu är den dock slut, idag börjar skolan. Om ca. 3 och en halv timme sitter jag i en aula med en massa främmande människor. Skillnaden denna gång är att jag antagligen kommer att gå med dem i 3 år, istället som förut, en termin.

Jag ser fram emot det samtidigt som jag inte alls gillar de första dagarna, innan man lärt känna någon.

Veckan som var tillbringade till stor del i Sthlm. Johannes och jag var turister, vi köpte till och med Sthlmskort :) Här kommer lite bilder från den trippen:


Första kvällen på en restaurang som var i ett källarvalv


Lemurer på Skansen-Akvariet

Krokodiler :)

Jag och Vasaskeppet



Vi åkte Kungshomen runt

Duplo är roligt!

Barnförbjudet på Fjärilshuset i Hagaparken


Fräna fiskar, Koikarpar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback