Tuesday

Sitter hemma och degar. Har lagt ned recensionen idag, just nu är läget nästan exakt 2 sidor och jag VET inte vad jag ska skriva mer! Argh!

Helgen var jättetrevlig, vilken energi han har lillkillen. Nu har vi massa små handavtryck på nästan alla fönsterytor hemma, så sött : ) Jag tror att vi lyckades göra ett bra intryck på honom så vi kan satsa på att bli favoritsläktingar ( just nu är det dock väääldigt svårt att tävla mot traktorer, crossar och grävmaskiner på Björkhagen ). Men här i Varberga kan man minsann gå på rutchkanesafari, en ny rutchkana i varje innergård och dessutom en massa fräna pulkabackar : )
Lite tråkigt var det dock att vår knäppa, rökeralldelesförmycketgranne bestämde sig för att ha fest både hela fredag och lördag natt, med kareokemaskin....så sömn blev det inte så mycket av. Tur att man hade trevligt sällskap så att man kunde hålla humöret uppe.

I morse var Johannes och jag och bestämde tapeter, vi hoppas nu för fullt att det blir bra. Nu har vi valt iaf : )

Kommentarer
Anna

vilken otur... :( vi får ses ngn annan dag!

hoppas ni hade fina tapeter o välja bland :) kramar

2009-03-04 @ 16:06:34 | http://akokola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback