Shopping och Friskis

Gud vad härligt det var att träna igår. Pga förkylningar och diverse annat har jag inte kunnat träna på jättelänge. Men igår var det alltså dags, jag har varit grymt träningssugen ett bra tag nu. Superhärligt och bra musik, underbart!

Planerna för dagen är lite soft nu på förmiddagen, lunch, shopping och sedan ska jag värda på Friskis. Idag värdar jag det tidiga passet vilket känns jätteskönt. Jag kommer hem vid halv åtta istället för tio och förhoppningsvis går tiden lite snabbare eftersom det mesta händer under det tidiga passet.

När jag kom hem igår var Johannes i full gång med varma mackor och potatissallad. Senare, när vi kikade på "The Mentalist", överraskade han med chokladbollor. Vilken superkille jag har : )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback