Idag smäller det!

Idag är det värdutbildning steg 1! Det pirrar i hela mig, det ska bli så himla spännande! Jag ska få prata om och gå igenom utbildningsmaterialet.

Gruppuppgiften i skolan blev inställd och jag lyckades avstyra att vi skulle träffas och prata om ex.uppg. Känns så bökigt att åka till universitetet för bara en timmes prat. Hoppas ingen i gruppen blev sur på mig, ska lägga ner lite mer själ i skolarbetet nästa vecka.

Tyvärr så blev Bask (brand akut skada) inställt på söndag så jag får vackert jobba hela helgen istället...lönehelg...Men pengar är trevligt och förhoppningsvis så går det bättre med skjuts hem denna vecka. Jag hoppas det iallafall.

Ska sitta här och nörda en sväng till (måste skörda mata och fixa). Sen kanske kolla lite på skouppgifterna innan jag bär iväg till stan för lunch på baguette med Susanne. Vi ska handla och fixa lite för ikväll, sen tillbaka till Kvarnen för att fixa det sista. Håll tummarna för att det blir bra ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback