Grannfejd igen...?

Igår kväll satt vi i godan ro och kikade på veckan avsnitt av The Mentalist. Plötsligt börjar det lukta rök, vilket har hänt förut under korta stunder när grannarna under står och röker direkt under vår franska balkong. Den här rökdoften ville dock inte ge sig så efter ett tag öppnar jag balkongdörren och ser att orsaken till doften är att de sitter inne och röker och har altandörren öppen. Vi har varit på bovärden förut om dörren och nu blev det ett mejl till för så här kan det inte behöva vara. Gick ner och pratade med grannarna direkt och de var förstående iallafall.

Det var nummer ett.

Nummer två upptäckte Johannes i morse. Något som liknar spya har runnit ner på vårt balkongräcke och ner på balkongen. Grannarna ovanför hade nämligen fest igår natt. Idioter! Sprang in och ut på balkongen för att röka så man vaknade och somnade om vartannat. Johannes har lovat att gå upp och prata med dem den här gången för de får banne mig städa upp skiten efter sig.

Fortsättning följer...

Kommentarer
Bara Jag

Verkar vara några mysproppar ni har till grannar.... NOT!

2010-04-07 @ 10:13:26 | http://myworldmytruth.blogg.se/
Grannfejden

Hej, jag heter Rosi och jobbar på Strix Television. Det är vi som gör programmet Grannfejden. Nu letar vi nya fall för våra duktiga medlare att lösa. Om du och din familj är intresserade av att få vår hjälp är det bara att kontakta mig.

Vänliga Hälsningar; Rosi Hellquist

Tfn: 08-522 595 00



2010-04-27 @ 11:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback