Slutspurt

Nu är det fullt upp. Stressen står en upp i öronen, särskilt när man känner att man inte har kontroll över saker. Typ en uppsats.

Enkäter har vi inte fått ihop tillräckligt. Nu är det bara att hoppas att vår handledare är på sitt bästa humör idag och tycker att det är ok med 17 enkäter...

Nu har iallafall nedräkningen startat ordentligt. Mindre än en vecka tills vi ska vara klara inför julledigheten. Sen är det bara att ta nya tag när terminen startar igen. Det ska bli så otroligt skönt med några veckors ledighet. Vi behöver det så mycket just nu.

I Örebro just nu är det snöstorm. Jag ska snart åka med bussen som väl sannolikt är sen. Idag är tredje handledningstillfället och vi har inte kommit så långt som vi önskat. Bara handledaren godkänner enkätantalet så kan vi starta på den analysen också...

Ikväll blir det fika på F&S. Vi ska träffa några utbildade värdar och prata om hur de upplevt utbildningen m.m. Jag bjuder på lussekatter utan russin och kostiga pepparkakor. Det blir bra förhoppningsvis. Dessutom ska jag hinna med en sväng på stan för att lämna tillbaka ett par knästrumpor som föll samman efter första tvätten, plus en sminkborttagning som inte funkar och svider i ögonen. Hoppas jag träffar snälla butiksbiträden.

Ha en trevlig torsdag hörni! Imorgon är det fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback