Då tar vi väl helg?

Johannes for till Stockholm igen för en lite stund sedan. Han ska vara där med sin brukare idag och även sova över. Jag ska baka och duscha och fixa lite sen far jag till Karlskoga. Johannes kommer efter imorgon eftermiddag. Vi ska hjälpa min syster med pojkvän att flytta på lördag. De ska faktiskt flytta till en annan innergård i samma område som vi bor i, så det lär väl bli lite syskon-med-respektive-häng i sommar. (Don't worry, jag tänker se till att jag får se bröllopet på lördag + allt annat viktigt runtomkring).

Vi fick något flög igår och satte oss att framkalla bilder. Den tändande gnistan var att det skulle kosta 0:- per bild på extrafilm, vilket visade sig vara blaj och svårt att få fram. Vi valde att framkalla iallafall, har man suttit i drygt en timme och valt bilder så vill man skicka in. Nu ska jag bara få klart albumet som ligger och väntar, helst innan de "nya" bilderna kommer...


En härlig sommardag vid badplatsen vid Björkhagen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback