Liten presentation...

Tack vare Egoinas mammas länk så hade jag fett besöksrekord igår. Kul!

Om jag har lite tur och skriver hyfsat bra så kanske några kommer tillbaka :) Tänkte därför berätta lite kort om mig:

Jag heter Mathilda och bor i Örebro. 7 km från uni och nu när snön är borta kommer jag att cykla denna sträcka. För röra på mig gillar jag, framförallt på Friskis och Svettis där jag sedan snart 2 år tillbaka är funktionär. Funktionär är inte lika med ledare utan jag är värd, värduppföljare, rekryterare och roligast av allt, utbildningslagledare. Det sistnämnda innebär att jag, tillsammans med 2 till, planerar och håller i utbildning för nya värdar.

Dessa uppdrag är fantastisk praktik för det jag vill jobba med i framtiden och även pluggar till, personalvetare. Jag läser min andra termin på programmet och min 6e termin på uni. En hyfsat erfaren pluggare med andra ord.

Nu har jag varit seriös så det räcker. En oseriös bild, tack:



Kommentarer
Bara Jag

Em är en underbar kvinna - tack vare henne hittade jag hit :-) Oseriösa bilder är ett måste för att lätta på stämningen när den blir för tung ;-) Ha en bra dag!

2010-03-31 @ 12:12:17 | http://myworldmytruth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback