Fix- och trix

Oj, vad fort helgen gick! Mysigt har det varit iallafall. Jag har varit i Karlskoga och firat minsta lillasystern som fyllde 17. Vi har hunnit med att vara ute i skogen och plockat mossa, gått på hockey och spelat massa spel. Ska försöka lägga upp lite bilder framöver.

Idag ska det fixas. Ny delkurs börjar imorgon och jag måste få känna att jag har ordning på saker och ting. Fick lite lätt panik här på morgonen när jag trodde att jag var tvungen att köpa en till bok för 300 spänn. Det visade sig dock att så inte var fallet. Skönt det, har tillräckligt att läsa som det är.

Måste också fixa en PowerPoint till värdutbildningen på torsdag. Jag ska experimentera lite - sjukt spännande!

Och vet ni...idag kommer Johannes hem på lunch!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback