Mys-morgon

Imorse ringde klockan halv sju (som vanligt, Johannes brukar börja åtta). Johannes går upp efter nån snooze, jag segar kvar eftersom jag egentligen inte behöver gå upp. Johannes kommer tillbaka och plockar upp min filt och stoppar om mig, jag säger att jag inte ska sova mer. Johannes går och börjar med frukost medan jag ligger kvar bara liiite till.

Johannes: FAAAN!
Jag: Vad är det?
Johannes: Jag börjar inte förrän 10!
Jag: Men kom tillbaka hit och sov då!
Johannes: Men jag har ju hällt upp te...
Jag: Kom hit nu.
Tystnad följt av lite slamrande.

Sen sov vi en timme tills jag vaknade av en hostattack och att Johannes höll på att köra oss av vägen utanför Karlskoga (vi var på väg ut i skogen för att möta ambulansen som vi ringt på, mycket logiskt).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback