Bildblogg - En helt vanlig dag

Här kommer de fantastiska bilderna från i onsdags:


Dagen började med tvätt. Det är ganska mysigt när man är på det humöret. Jag har mina små system för hur saker ska hänga så det är trevligt att få tvätta i lugn och ro.

Sedan blev det plugg, en riktigt tråk-bok, men jag tog mig igenom den. Min pluggstrategi är att läsa 15 sidor och sedan ta en kreativ paus.

Den kreativa pausen kan bestå av t.ex. disk, städning eller helst av allt, pussel. Hjärnan hålls igång medan man gör något roligt!

Sedan blev det en promenad i härlig höst-sol.

Lite lunch på det: Johannes egenkomponerade kycklinggryta med röd curry, yoghurt, vitkålssallad och något så exklusivt som vatten till det.

Efter lunch brukar jag ta en längre pluggpaus eftersom jag oftast lider av matkoma då. De flest gångerna blir det lite Facebook och/eller dataspel.

Lite mer plugg på det, i bakgrunden ser vi även vår yucca-palm som jag försöker rädda livet på. Den samarbetar inte helt dock...

Sedan kom finaste Johannes hem lite tidigare och tyckte att vi skulle ta en promenad och det säger man ju inte nej till =)

Sen drog han på fotboll och jag kollade Idol, men det får ni inga bilder på =)
Trevlig fredag på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback