Hemtenta dag 3

Idag går det inget bra alls. Jag är dum, knäpp och okreativ. Jag trodde jag fattade frågan, men nu är jag inte alls säker längre. Jag är seg och och omotiverade och vill bara vara ledig och planera morgondagens utbildning.

Typ det enda jag gör är att surfa på nätet alternativt lägger pussel. Johannes kommer hem till halv fem och då har jag lovat att vara klar med frågan så att vi kan gå ut och promenera. Överhuvudtaget måste jag blir klar med den här frågan idag. Prestationsångest...

Vad gör man när man verkligen inte vill och bara gör allt utom att göra det man ska?

Bläää!!

Kör på ordbajsning och så ska jag gå igenom det lite senare utskrivet på papper. Förhoppningsvis kommer jag på någon snilleblixt och hittar en struktur som jag kan köra på. Hoppas! Håll tummen för mig snälla ni!

Då provar vi igen!


Lite så här känner jag mig inombords...

Kommentarer
elin

håller tummarna ;)

2010-09-29 @ 16:26:50 | http://elinfelicias.blogg.se/
mathilda

Låter inte bra, hoppas de går bättre :)

2010-09-29 @ 18:09:54 | http://tillen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback