Hah!

Det blev faktiskt bara 2 bussåkningar igår, och på samma betalning dessutom!

Inte helt självvalt dock. Ny tidtabell i Örebro innebär skittider och jag insåg att jag inte ville vänta på bussen i en halvtimme. Cyklade därför mycket lugnt och försiktigt till Öster i den härliga vårvärmen. Supernice! Och jag lyckades faktiskt cykla lugnt istället för att bli toksvett för att sen bli kall. Bra jobbat Mathilda!

Idag har jag varit en sväng på uni. Nu är jag hemma och har en hel lista saker att beta av, bl.a. en power nap. Måste sova om jag ska orka hålla i utbildning ikväll.

5 nya värdar är rekryterade och ska ikväll börja utbildas. Vi har återigen gjort om utbildningen och jag ska hålla i stora bitar ikväll, ska bli så himla kul och spännande!!

Trevlig tisdag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback