Torsdags-tankar

Vaknade och var jättepigg i morse. Det visade sig att Johannes inte alls ställt klockan på 6:17 som han brukar, istället gick vi upp runt halv 9. Mycket välbehövligt. Idag är febern borta (pepparpepparpeppar). Halsont och ömhet i kroppen är dock kvar så jag hoppar över förmiddagens föreläsning och går bara på seminariet i eftermiddag.

Det blir till att försöka plugga ikapp i helgen istället. Min svåger (=Johannes lillebror) Tomas kommer över i helgen och de ska spela in lite. Det borde resultera i lite pluggtid för mig =)

Nu ska jag slita mig från datorn och försöka förstå lite kring det här med drogtester istället.

Trevlig torsdag på er!

Bild från helgen. Jag och Renate tränade medicinbollspass med Martin Lidberg och ett gäng andra friskisar. Resultatet blev att ingen på conventet kunde sätta sig utan att grimasera.

Kommentarer
Svorskan

Jag håller tummarna för att febern håller sig borta. Vad roligt att träna med Martin!! Att inte kunna sätta sig utan träningsverk sen är ju skönt, det betyder att man verkligen har TRÄNAT. :D

2011-04-17 @ 19:24:04 | http://svorskan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback