Drömmar som återkommer

Har ni också saker ni drömmer om som ständigt återkommer?

Jag drömmer i perioder ganska ofta om en äcklig grej. Offentliga toaletter, eller egentligen toaletter i allmänhet. Ofta är de supersnuskiga. Ofta är det så att toaletterna inte är i bås, utan en massa personer går runt där man ska göra sina behov. Ofta är det vatten som sprutar någonstans så att det är blött överallt.

I verkligheten har jag lite halvt fobi för äckliga toaletter. I drömmen är inte känslan obehag, allt är normalt i drömmen. Sen när jag vaknar känns det väl sådär =)

Säg att det är någon mer som ha såna här drömmar. Någon?


Mathildas skräck om den befinner sig på offentlig plats.

Kommentarer
Nina

Jag brukar inte drömma så ofta, och jag har inga återkommande

drömmar heller. Men när jag väl drömmer är de väldigt konstiga och osammanhängande :P

2011-02-11 @ 09:19:50 | http://stuck.blogg.se/
Nina

Sv. Tackar! Jag blir liksom aldrig nöjd, därför jag bytt och krånglat. Men nu är jag äntligen nöjd med headern :D hihi.



Ja, drömmar är verkligen konstiga ibland. Man skulle kunna skriva en berättelse om allt man drömmer egentligen :P

2011-02-11 @ 12:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback