Förkyld igen :(

Så himla trökigt. Jag hann iallafall träna en gång innan det drog igång igen...

Förkylningen bröt ut ordentligt natten mellan lördag och söndag, vilket resulterade i att söndagen som skulle blivit städdag istället blev soffdag.

Jag har lyckats sova ganska bra i natt och det är bra.

Idag börjar ny kurs, Arbetsrätt. Vanligtvis har vi ca. 2-3 tillfällen i veckan, uppdelade i 2 timmar åt gången. Den här nya kursen är 5 timmar per tillfälle, 2-3 dagar i veckan. De har inte lagt ut någon info kring hur dessa tillfällen är upplagda. Jag mailade läraren och fick reda på att de tillfällen då vi har 10-15 så är de uppdelade i 2x2 timmar med 1 timme lunch i mellan. Idag har vi dock 13-17 och jag undrar hur det kommer att se ut. Snacka om att man kommer att vara seg de sista 2 timmarna...

Tänk på gymnasiet, då hade man dagar som var från 8-16 och sen ofta något på kvällen. Nu blir jag helt slut om jag har 2 timmar föreläsning och sen nåt mer på kvällen. Man anpassar sig fort till rådande omständigheter. Vi får hoppas att detsamma gäller för det nya schemaupplägget =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback